|
واحد آموزشهای تخصصی سایبرتکس - دپارتمان وب |
|
|
|
|
|
|
دوره جامع و کاربردی طراحی سایتهای استاتیک و انیمیشن سازی |
|
|
|
در اين دوره و در ابتداي امر ، بحث در مورد آشنايي با ساختار يک سايت و مفهوم
استايک و نحوه تبادل اطلاعات در دنياي مجازی اينترنت آغاز خواهد شد . سپس در مرحله
دوم آموزشهاي لازم جهت طراحي يک سايت در محيط
Microsoft Office Frontpage را
خواهيد ديد . سپس براي ايجاد محيطي جذاب و نمايي زيباتر ، نحوه ايجاد جلوه های ويژه
، intro و
همچنين ساختن کليدهای دلخواه ، توسط برنامه قدرتمند Adobe
Flash را
فرا خواهيد گرفت. در پايان نيز دستورالعملهاي لازم براي بارگذاري سايت طراحي شده
خود در فضاي اينترنت (کار در محِط FTP ) را خواهيد آموخت. شایان ذکر است که با توجه به ضعف
اکثریت دانشجوایان در مباحث جدول بندی و ساختار صحیح اجرایی ، اجرای عملی و تمرینی
این مبحث در طی دوره از اولویتهای آموزشی بوده و انتظار می رود که پس از پایان این
دوره قابلیت ساخت یک سایت استاتیک با جزئیات کامل در دانشجویان مهیا شده باشد . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دوره جامع و کاربردی طراحی سایتهای داینامیک و بانکهای اطلاعاتی ( ASP.NET - SQL
server ) |
|
|
|
در این دوره دانشجویان در ابتدا با نرم افزار SQL Server و کلیات مورد استفاده در
آن همچون ساخت تیبل ها ، ساخت دیاگرام ها ، گزارش گیری از رکوردها و ... آشنا
خواهند شد . همچنین کدهای مورد نیاز در محیط ASP جهت دسترسی به مطالب فوق ، در محیط
SQL مورد بررسی قرار میگیرد . سپس به شناخت محیط ویژوال استودیو و چگونگی ساخت یک
وب سایت داینامیک پرداخته و کدهای مورد نیاز جهت استفاده کاربردی از این نرم افزار
به دانشجویان ارائه خواهد شد . در مرحله بعد برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی SQL
در اولویت آموزش خواهد بود . شایان ذکر است که مبنای آموزشی در این دوره بر اساس
کدهای ویژوال بیسیک استوار خواهد بود . در مرحله آخر ، پروژه آموزشی در دستور کار
دانشجویان قرار گرفته و سعی بر آن خواهد بود که کلیه مطالب آموزشی در طی دوره در
این پروژه به مرحله اجرا در آید . شایان ذکر است که با توجه به تنوع سرفصلها و
تکنیکها ، کاربردی ترین و اجرایی ترین روشها در اولیت آموزشی این دوره خواهد بود . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث Action Script 1 |
|
|
|
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان
آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی Corel Draw شروع
کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند . پس از
آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار Photo
Shop را شروع می کنند . در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات
عملکردی این دو محیط دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و
برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت
مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به
منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و
قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط Free Hand
مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث Action Script 2 |
|
|
|
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان
آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی Corel Draw شروع
کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند . پس از
آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار Photo
Shop را شروع می کنند . در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات
عملکردی این دو محیط دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و
برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت
مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به
منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و
قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط Free Hand
مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث Action Script 3 |
|
|
|
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان
آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی Corel Draw شروع
کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند . پس از
آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار Photo
Shop را شروع می کنند . در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات
عملکردی این دو محیط دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و
برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت
مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به
منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و
قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط Free Hand
مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
User : |
Guest
|
|
User ID : |
Guest
|
|
Login at : |
Login First
|
|
|
|
|